• Ostoskori - 0,00 €

    Ostoskorissasi ei ole tuotteita.

  • Kassalle
 

Toimitusehdot

Kuinka nopeasti tilaukseni pakataan ja lähetetään?
Arkisin (maanantai–perjantai) ennen kello 13.00 tehdyt tilaukset lähetetään yleensä saman päivän aikana. Mikäli tilausta ei ole saatu lähetettyä saman päivän aikana, pyrimme lähettämään sen seuraavana arkipäivänä. Lauantaisin ja sunnuntaisin tehdyt tilaukset pyrimme lähettämään seuraavana maanantaina. Virallisten pyhäpäivien aikana tehdyt tilaukset pyritään lähettämään seuraavana arkipäivänä.
Saanko tilauksestani seurantakoodin?
Kyllä. Seurantakoodi lähetetään tilaajille sähköpostitse ja/tai tekstiviestillä heti, kun tilaus on lähetetty. Mikäli olet rekisteröitynyt asiakas, voit tarkistaa tilauksesi statuksen verkkosivuiltamme asiakastilitietosi alta. Voit myös seurata tilauksesi postitusta Itellan sivujen kautta osoitteessa www.itella.fi. Sivujen keskiosan oikeassa laidassa on valkoinen "Seuraa lähetystä" -palkki, johon voit laittaa teksti- tai sähköpostiviestillä saamasi seurantakoodin. Painamalla "Hae"-nappia saat lähetetyn tuotteen seurantatiedot. Tuote on yleensä noudettavissa lähimmästä postikonttorista 2–3 päivän kuluessa seurantakoodin saamisesta.
En ole saanut seurantakoodia. Mitä minun tulisi tehdä?
Joskus lähettämämme automaattiset tilausvahvistukset joutuvat asiakkaittemme roskapostin sekaan tai internet tarjoajan torjumiksi. Jos olet rekisteröitynyt asiakas, voit kirjautua sisään tietokantaamme ja tarkastella omia tilaustietojasi. Mikäli et ole rekisteröitynyt asiakas, voit lähettää kyselysi asiakaspalvelumme helpdesk(at)ufs.fi-sähköpostiosoitteeseen. Kun otat yhteyttä, anna mahdollisimman täydelliset tilaaja/tilaustiedot, jotta asiakaspalvelumme löytää helposti tilaustietosi.
Kuinka suuret ovat lähetyksen postikulut?
Tarjoamme kaikkiin yli 75 euron tilauksiin ilmaiset postikulut. Käytämme Postin Economy-palvelua kaikkiin Suomen aluerajojen sisällä tehtyihin tilauksiin. Kaikki alle 75 euron tilaukset lähetetään 7.44 euron hintaan (sisältää 24 % alv:n). Tarjoamme tilauksiin jatkossa myös toimitusta Posti Express Flex -palvelua, jossa paketti tuodaan kotiovelle asti. Hinta tälle palvelulle tulee olemaan 12,00 euroa (sisältää 24 % alv:n). Mikäli tilauksen arvo jää jälkikäteen noutamattomista lähetyksistä, tuotepalautuksista tai -vaihdoista johtuen alle 75 euron alle, laskutamme asiakasta jälkikäteen yrityksellemme koituneista postikuluista 7,44 euron hinnan per lähetetty suunta. Noutamattomissa lähetyksissä asiakkaan maksettavaksi jää kaksi eri postitusta eli 2 x 7,44 euroa. Poikeuksena on Posti Express Flex -lähetykset, joissa laskutamme asiakasta 12,00 euroa per lähetetty suunta ja Posti Priority-lähetyksissä alla olevan taulukon mukaiset hinnat per lähetetty suunta.
Ulkomaille tehtyihin tilauksiin käytämme Posti Oy:n Priority-palvelua, jossa on portautettu hinnoittelu Posti Oy:n jakamien maavyöhykkeiden mukaisesti:
Vyöhyke1 12,41 euroa per lähetys + 0,66 euroa/kg
Vyöhyke2 15.02 euroa per lähetys + 1,96 euroa/kg
Vyöhyke3 22.86 euroa per lähetys + 1,96 euroa/kg
Vyöhyke4 15,67 euroa per lähetys + 4,97 euroa/kg
Maksuvyyöhykkeet löydät helposti Posti Oy:n verkkosivuilta (http://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/hinnatjaohjeet/) Hinnastot-otsikon alla olevasta Palveluhinnasto (pdf)-linkin alta latautuvan pdf-tiedoston alalaidasta sivulta 16.
Voinko tilata lähetyksen postilokero-osoitteeseen?
Kyllä, mutta tilaus täytyy tehdä tällöin Posti Economyn kautta, sillä Posti Express Flex -palvelu ei toimita lähetyksiä PL-osoitteeseen. Jos haluat kuitenkin käyttää Posti Express Flex -palvelua, sinun tulee ilmoittaa kiinteä katuosoitteesi.
Lähetättekö tuotteita ulkomaille?
Kyllä, lähetämme tilauksia lähes kaikkialle maailmassa.

Jos lähetykseni on mennyt rikki kuljetuksen aikana tai haluan jostain syystä palauttaa tuotteen?
Jos huomaat vaurioita lähetyksessä, ota heti kuva avaamattomasta paketista ja yhteys asiakaspalveluumme. Tee samalla vahinkoilmoitus lähimpään postiisi. Tilaamalla tuotteen verkkokaupastamme, hyväksyt samalla verkkokauppamme takuu- ja tuotepalautusehdot. Pyydämme sinua tutustumaan näihin ehtoihin seuraavan linkin kautta:
http://ufs.fi/takuu-ja-tuotepalautukset

Force majeure
Mikäli UFS ei pysty toimittamaan lähetystä johtuen ennalta arvaamattomasta ulkopuolisesta asiasta kuten työlakosta, sodasta tai luonnonkatastrofista tai jostakin muusta vastaavasta tapahtumasta, UFS:ää ei voi pitää vastuullisena.

Asiakaspalvelun sähköpostiosoite
helpdesk(at)ufs.fi